دعوت از ارتش‌ها از قلب مسجدالاقصی برای دفاع از اقصی و کرامت رسول الله صلی الله علیه وسلم
05/28/2023 |

Print


حزب‌التحریر در سرزمین مبارک فلسطین تظاهرات گسترده‌ی را در قلب مسجدالاقصی ترتیب داد تا از ارتش/ لشکر امت اسلامی بخواهد که به تجاوزهای یهودیان به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن و برافراشتن پرچم صهیونیزم پاسخ قاطع دهند. 
در این تظاهرات گفته شد: «آیا ندیدی که جمعیت یهود، الاقصی را از مقصد اسراء رسول الله است، آلوده می‌کنند؟ آیا نشنیده‌ی که در صحن‌ مسجد الاقصی یهودی‌ها به رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم دشنام می‌دهند؟ آیا نشنیده‎‌ی که در مسجد الاقصی از  گفتن اذان جلوگیری کردند؟ و اما تو، دیدی که پرچم‌های یهود که مورد غضب الله متعال استند در الاقصی برافراشته می شود! پس کی حفاظت از  اسلام در  وجود شما فوران می‌کند؟ چه زمانی برای حمایت از مشاعر اسلام و رسول الله(ص) قیام می‌کنید؟»
حزب‌التحریر از ارتش‌های مصر، شام، اردن، پاکستان و ترکیه خواست تا علیه رژیم‌های خیانتکار خویش و رژیم اسرائیل قیام کنند، خلافت را برپا کنند و برای آزادسازی آن و انتقام از آبروی و عزت رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله وسلم به سوی بیت‌المقدس حرکت کنند. 
بر این مسأله نیز تأکید شد که حمایت از رسول الله صلی الله علیه وسلم و حمایت از مسجدالاقصی افتخاری بزرگ است که تنها کسانی می‌توانند به آن دست یابند که با الله متعال و رسول او صلی الله علیه وسلم محبت داشته باشد. دین الله متعال و حفاظت از کرامت رسول الله (ص) و آزادسازی مسجد الاقصی افتخار بزرگی است که غافلان یا ذلیلان هرگز نمی‌توانند آن را به دست بیاورند. این افتخار بزرگی است که فقط به دست افراد شریف و صالحی که از ملامتی ملامت کننده در راه خدا نمی ترسند، به دست می آید.
قابل ذکر است که موضوعات مرتبط به مسجد الاقصی هر هفته در ویب سایت مخصوص بنام صدای اقصی و صفحات دیگر حزب به طور منظم نشر می‌گردد. برای تعقیب موضوعات مرتبط و به مسجد الاقصی، تحلیل‌های دقیق و آگاهی از وضعیت در این مکان مقدس لینک‌های ذیل را تعقیب کنید. 
http://pal-tahrir.info
https://bit.ly/3BD2nkM
https://www.youtube.com/c/paltahrir




   ارسال نظر