Print


  دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
شماره صدور: ۱۴۳۵ / ۰۵۷ ۵ شعبان ، ۱۴۳۶هـ ۰۵/۲۳/۲۰۱۵

 

اعلامیه مطبوعاتی

اولین کنفرانس خلافت در شام)عقر دارالاسلام( برگزار گردید

(ترجمه)

به روز شنبه تاریخ 23.05.2015، حزب التحریر ولایه سوریه، اولین کنفرانسی را به مناسبت نود چهارمین سال روز سقوط خلافت اسلامی تحت عنوان "انقلاب شام، انقلاب امت بسوی برپائی خلافت به منهاج نبوت" در منطقه شمالی ادلیب راه اندازی نمود.

این کنفرانس به تمام جهان پایداری انقلاب مردم سرزمین پر برکت شام را جهت تأسیس خلافت واقعی و محوه نظام های دیموکراتیک کفری وارد شده از غرب وهمچنان مقابله و ایستادگی مخلصین امت در برابر تمام تلاش های که به منظور انحراف جهت این انقلاب صورت می گرفت، ثابت نمود.

کنفرانس متذکره با آنکه با مشکلات و خطرهای فروان مواجه بود؛ اما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده که تمام سرزمین شام را تحت پوشش خویش قرار داده بود. سخنرانی ها درین گرد همائی توسط شخصیت های برجسته حزب و علمای جید شام ارائه گردید. اشتراک کننده گان درین کنفرانس خواهان یک ستراتیژی ثابت سیاسی برای جهت دهی این انقلاب بوده که هم به امت و هم به اهل قدرت قابل قبول بوده و امت آن را به آغوش کشیده تا به قدرت بزرگ مبدل گردیده و همه موانع و قدرت های غربی را مهار و به عوض قوانین الهی را در زمین شان حاکم بسازند. همچنان اشتراک کننده گان روی مشکلات و مصایب بزرگ که مسلمانان از زمان از دست دادن قدرت سیاسی شان(خلافت)  بدینسو دامن گیر شده اند صحبت نموده و در مورد فرضیت برای احیائی دوباره آن نیز تأکید نمودند. در سخنرانی های که تحت عنوان "انقلاب شام میان حکومت های دیموکراتیک و خلافت اسلامی"، صورت گرفت سخنرانان افزوده گفتند که تمام پروژه های که  دولت های دیموکراتیک غربی بر مردم مسلمان سوریه تحمیل نموده بودند، و همچنان ائتلاف های که از سوی مزدورانشان پزیرفته شده بود، همه را کاملاٌ افشا نموده و گفتند که مردم مسلمان شام فقط و فقط خلافت اسلامی را به عنوان یگانه بدیل قبول خواهند کرد و بس. در جریان این کنفرانس برنامه های مختلف را روی دست گرفته بودند؛ مانند: شعر خوانی های که در رابطه به انقلاب مقدس شام سروده شده بود. همچنان خطابه های نیز درین کنفرانس توسط برادران ما شریف ذاید رئیس دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه مصر، عبدالله علی القادی عضؤ دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه یمن و داکتر ماهر الجباری و موساب ابو ارقوب عضؤ مطبوعاتی حزب التحریر سرزمین مقدس فلسطین نیز ارائه گردید. همچنان پیام های از افغانستان و تونس نیز در پیوند به این کنفرانس قرائت گردید. چنانچه ما شاهدیم که این اولین بار است که در سرزمین مقدس شام کنفرانس خلافت برگزار می شود، و چشمان ما مشتاقانه انتظار وعده است که به خلیفه مسلمانان در مسجد "امیه" در مشق، بیعت نمایم و این کار برای الله سبحانه وتعالی بسیار آسان است.

 احمد عبدالوهاب

رئیس دفتر مطبوعاتی حزب التحریر ولایه- سوریه




   ارسال نظر