Print


دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
ولایه افغانستان
 
شماره: ح.ت.افغ ۴ /۱۴۳۶ ۳ ربيع الاول، ۱۴۳۶هـ ۱۲/۲۵/۲۰۱۴

دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
ولایه افغانستان

 

 



 

اعلامیه مطبوعاتی

افزایش تلفات غیر نظامیان؛ نتیجه‌ی مستقیم اشغال و استعمار است!


ماموریت سازمان ملل متحد برای افغانستان "یوناما" اعلام کرده که آمار تلفاتِ غیرنظامیان در پنج سال اخیر به بالاترین سطح خود رسیده و در سال 2014 میلادی، نزده در صد افزایش را نظر به سال گذشته نشان می‌دهد. یوناما از سال 2009م به این سو، به طور مجموعی 17252  فرد ملکی افغان کشته و 29536 تن دیگر زخمی ثبت کرده است. همچنان در این گزارش آمده که طالبان مسوول 75 درصد این تلفات بوده، زیرا این گروه تندرو حملات شان را علیه نیرو های بین المللی و افغان شدت بخشیده است.

این در حالیست که عامل اساسی این تلفات نتیجه مستقیم میکانیزم های مختلف ماشین جنگی امریکا و ناتو در افغانستان به شمار می رود. زیرا جنگ توسط نیروهای مختلف مانند؛ سپیشل فورس امریکایی و افغانی، نیروهای قرادادی کمپنی های امنیتی، شبکه بلک واتر و مایکل سمپل، پولیس محلی، نیروهای قیام ملی و ...، بمباردمان توسط هواپیماهای جنگی و بی پیلوت علیه مردم مظلوم و مجاهد افغانستان ادامه یافته است.

حالانکه امریکا و ناتو در جنگ سیزده ساله‌ی صلیبی در افغانستان از لحاظ نظامی به شکست شرم‌آوریِ روبرو شده اند. از اینروست که نیرو های امریکا و ناتو پس از تحمل خساراتِ سنگین تصمیم به افغانی ساختنِ جنگ در افغانستان گرفته و تلاش بخرچ دادند تا با کاهش نیروهای شان در افغانستان، جنگ را محلی نموده و با هزینۀ کمتر رهبری نمایند. طوریکه جبهات جنگ را به نیرو های افغان سپرده، تا جنگ توسط مسلمانان علیه مسلمانان به پیش برده شود. همچنان مطابق به موافقت نامۀ امنیتی کابل ـ واشنگتن، پای نیروهای امریکا و ناتو از جنگ به حاشیه کشانیده شده و بعد ازین در قالب نقش تعلیمی و آموزشی در پایگاه‌های شان مستقر می باشند.

بنابرین، بر تمام جناح های نظامی و سیاسی مسلمان افغانستان لازم است که وسایل و عوامل ادامه اشغال و استعمار غربی‌ها و مزدوران شان نگردیده، اختلاف و برادرکشی را متوقف نمایند که برمبنای آن تلاش می‌کنند، تا مسلمان، مسلمان را کشته و خود شان به تأمین اهداف اسلام ستیزی و استعماری خود در عقب صحنه بپردازند. و هر چه زودتر در صدد تغییر بنیادی توسط تاسیس دولت خلافت راشده شوید.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر ولایه افغانستان

 

شماره: ح.ت.افغ ۴/۱۴۳۶ 




   ارسال نظر