﴿إِنَّاللهِ وَإِنَّاإِلَيْهِ رَاجِعُونَ﴾
01/06/2023 | دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر-ولایه افغانستان

Print


ما  از  آن الله ایم  و  به  سوی  او  باز  می‌گردیم‌.
با اعتقاد کامل و راسخ به قضای الله سبحانه وتعالی، دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر- ولایه افغانستان درگذشت برادر محترم مان مرحوم قاضی محمد ایوب مشهور به حسیب، باشنده ولایت کاپیسا را به فامیل محترم وی تسلیت عرض نموده و از بارگاه ایزد منان صبر جمیل و اجر جزیل را برای‌شان مسئلت می‌داریم.
برادر عزیز و دعوت‌گر مخلص ما قاضی محمد ایوب ۱۴سال عمر خود را صرف دعوت در حزب‌التحریر نموده بود و روز یکشنبه، ۱۱ جدی۱۴۰۱، در اثر مریضی که عاید حالش گردیده بود، جان به حق سپرد. از الله سبحانه وتعالی برای وی مغفرت و جنت‌الفردوس را استدعا می‌نماییم.
برادر ما قاضی محمد ایوب یک دعوت‌گر فعال بود که در مسیر دعوت مشکلات و سختی‌های زیادی از قبیل زندان در دوران جمهوریت، لت و کوب از جانب ظالمان را تحمل نموده و با پایداری و ثبات کامل به مبارزۀ خویش جهت تأسیس دوبارۀ خلافت راشده ادامه داد.
 او یک سرمایه مهم دعوت حزب‌التحریر در افغانستان بود، در واقع ما نبود وی را احساس می‌کنیم و از الله سبحانه وتعالی استدعا می‌داریم تا اعمال خوب وی را به درگاهش قبول نموده و جایگاهش را در روضه‌های جنت بگرداند.

﴿وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ * الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ﴾ [بقره:۱۵۵-۱۵۷]
و  مژده  بده  به  صابران،  آن  کسانی  که  هنگامی  كه  بلائی  بدانان  می‌رسد  می‌گویند:  ما  از  آن  الله ایم  و  به  سوی  او  باز  می‌گردیم‌.
دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر - ولایه افغانستان




   ارسال نظر