Print


دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
ولایه افغانستان
 
شماره: ح.ت.افغ ۱۵/۱۴۴۳ سه‌شنبه ۲۷ ذوالحجه، ۱۴۴۳هـ ۲۶/۰۷/۲۰۲۲م

اعلامیه مطبوعاتی
حزب‌التحریر خار چشم سکولارها و امید برای مسلمانان است!

پس از سقوط جمهوریت و ختم اشغال است که سکولارها شوک مغزی خورده‌اند؛ چون آن‌ها قبلاً از آغوش الله متعال بریدند و به آغوش قدرت‌های غربی پناه بردند، درحالی‌که آن‌ها هم به داد شان نرسید و هم نظام، قدرت و موقف شان را نجات داده نتوانستند. برای همین است که این بقایای‌اشغال هر شب کابوس می‌بینند و فردای آن هزیان می‌گویند. یکی از آدرس‌هایی که این گونه هزیان‌ها و توهمات از آن به نشر می‌رسد روزنامه هشت صبح است که برای بار دیگر بر علیه حزب‌التحریر عقده‌گشایی نموده و سرمقاله‌ای روز دوشنبه خود را تحت عنوان «حزب تحریر در افغانستان؛ پیچیده‌تر شدن افراطیت» به نشر رسانده است.
دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر - ولایه افغانستان در کنار این‌که چنین موقف‌گیری عقده‌مندانه‌ای روزنامه هشت صبح را شدیداً رد می‌کند برعلاوه آن را خالی از حقیقت، مملو از تناقضات و حاوی از خلای معلوماتی و سیاسی این نشریه می‌داند. این روزنامه در حالی احزاب اسلامی را به سیاست غربی ارتباط می‌دهد که با فکر و جسم شان یکجا به آغوش غرب سقوط کرده‌اند. سکولارها، نواندیشان و نهادهای آن‌ها تحت چتر اشغال و استعمار غربی بود که مثل سمارق‌های زهری ظاهر شدند و با حمایت گسترده‌ای اشغال‌گران برای شان موقف و امکانات داده شد و نیز به مثل اطفال شیرخوار از سوی اشغال‌گران غمخواری و شیردهی شدند و می‌شوند.
حزب‌التحریر یک حزب فکری و سیاسی است که هدف و طریقه‌ای آن اسلام بوده و به غیر از اسلام هیچ‌چیزی در آن وجود ندارد. پس سکولارها (کسانی‌که از نظام اسلام بی‌زار اند) حقِ نقد و نظر بر اسلام و احزاب اسلامی را ندارند؛ چون کسانی که در آن‌ها فهم عمیق از اسلام دیده نشود و نیز کسانی‌که شخصیت آن‌ها بر اسلام و ایمان بنا نشده باشد و عینک افکار غرب را به چشم کرده باشند بهتر است که برای مسلمانان و احزاب اسلامی خدمتِ ترافیکی نکنند. از سوی دیگر این افراد به سان مقلدین عقیده‌ی سکولار از عقیده‌ای خویش آنچنان هم آگاه نیستند؛ آن‌ها ماکیاولی را به گروه‌های اسلامی ارتباط می‌دهند در حالی‌که ماکیاولی سرتاج مکتب سکولاریزم بوده و جهان سرمایه‌داری در سیاست پیرو او می‌باشد. روزنامه‌های این‌چنینی که هر روز دروغ می‌بافند و پروپاگند می‌کنند بدانند که در حقیقت آن‌ها مریدان ماکیاولی اند و ماکیاولی مرید شیطان است!
این فرموده‌ی رسول الله صلی‌الله‌علیه‌وسلم است که مومن ممکن است ترسو و بخیل باشد و اما نمی‌تواند دروغگو باشد. نواندیشانی که در ۲۰ سال جمهوریت از آدرس اسلام بر آن انتقاد می‌کردند به دروغ گفتن مشهور اند، و امروز نیز سنگرهای دروغ، پروپاگند و فتنه‌انگیزی شان گرم است. آن‌ها سال‌های سال برای بقای اشغال و نهادینه‌شدن ارزش‌های غربی تار و بخیه زدند، و امروز هم مصروف آن می‌باشند. آن‌ها دروغ می‌گویند که حزب‌التحریر از قذافی طلب‌النصره نموده است، در حالی‌که برعکس، جمعی از اعضای حزب‌التحریر نزد قذافی رفتند تا او را امر بالمعروف کنند که وی از سنت منکر شده بود. دقیقاً به سان سکولارها و نواندیشانی که سال‌ها بر نظام سیاسی اسلام و حتی بر مصادر شریعت تاختند و بر سنت پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وسلم و اصحابش خرده گرفتند و بر او سبحانه‌وتعالی دروغ بستند که اسلام یک دین سیاسی و نظام زندگی نیست: ﴿وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَى عَلَى اللَّـهِ كَذِبًا أَوْ كَذَّبَ بِآيَاتِهِ إِنَّهُ لَا يُفْلِحُ الظَّالِمُونَ. یعنی: چه کسی ستمکارتر از کسی است که بر الله دروغ می‌بندد و یا دلائل او را تکذیب می‌نماید؟ مسلّماً ستمکاران رستگار نمی‌شوند!
ما به سوی وعده‌های الله متعال در حرکتیم که اسلام دوباره به صحنه زندگی و سیاست برخواهد گشت. کسانی‌که بر مسلمانان برچسب نافهمی می‌زنند و آینده را تاریک و وحشت‌ناک نشان می‌دهند بدانند که امروز جمهوریت سقوط کرده، اشغال ختم شده و جهان غرب در حال زوال است؛ در چنین وضعیت ما برای بشریت مژده و امید می‌دهیم که خلافت راشده تأسیس خواهد شد و بشریت از جورِ عقیده‌ای سکولاریزم نجات خواهد یافت، اگر چه سکولارها خوش نداشته باشند.

﴿فَسَتُبْصِرُ وَيُبْصِرُونَ بِأَيِّيكُمُ الْمَفْتُونُ﴾ [القلم ۵-۶]
پس به زودی می‌بینی و می‌بینند که کدام یک از شما دچار جنون (دیوانګی) می‌باشید.

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر-ولایه افغانستان




   ارسال نظر