نوید بَت ... آیا ۱۰ سال حبس کافی نیست؟
05/17/2022 |

Print


 ۱۱ ماه می سال ۲۰۲۲ مصادف است به آغاز ۱۰ همین سال از ربوده شدن برادر داعی‌مان نوید بت، سخنگوی رسمی حزب‌التحریر ولایه - پاکستان و محبوس شدن وی در سلول‌ زندان‌های مخفی جاسوسی. الله سبحانه‌وتعالی می‌فرماید:


مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ
‏ترجمه: محمد «ص» فرستاده خدا است، و كساني كه با او هستند در برابر كافران تند و سرسخت، و نسبت به يكديگر مهربان و دلسوزند. (الفتح: ۲۹)

چگونه امور این حکام مزدور به امریکا و غرب پیچ‌وتاب خورده! آن‌ها با دشمنان دین (غرب کافر) نرم و ملایم‌اند و نسبت به آن‌ها محبت، شفقت و مهربانی نشان می‌دهند. درحالی‌که در مسائل مسلمانان آن‌ها با استفاده از زبان آتش و بمب و با مشت آهنین برخورد می‌کنند. این حالت علی‌رغم حدیث قدسی است که رسول‌الله صلی‌الله علیه و سلم می‌فرماید:


إِنَّ اللَّهَ قَالَ مَنْ عَادَى لِي وَلِيًّا فَقَدْ آذَنْتُهُ بِالْحَرْبِ
ترجمه: من با کسانی اعلان‌جنگ می‌کنم که آن‌ها با ولی (دوست) من دشمنی می‌کنند. (بخاری)

نوید بت پنجاه و دو‌ساله، پدر چهار فرزند، فرزند وفادار و ستوده به امت اسلامی است. او یک سیاستمدار ایدئولوژیک از چنان طبقه‌ای است که پس از استقرار مجدد خلافت به‌راحتی می‌تواند مسئولیت دولت در هر پستی را انجام دهد. وی از خانواده‌ای اصیل کشمیری ساکن اسلام‌آباد است. او در پوهنتون معروف انجنیری و تکنولوژی لاهور (UET) داخله گرفت. استعداد و ذکاوت او به حدی بود که به پوهنتون ایلینوس امریکا منتقل شد و از آنجا فراغت خود را به پایة اکمال رساند. او زمانی که تصمیم گرفت به پاکستان باز گردد در یک بخش خصوصی در ایالات متحده کار می‌کرد و نیتش این بود تا بخشی از مبارزات جهانی برای اقامة مجدد دولت خلافت به منهج نبوت در سرزمین‌های اسلامی باشد و باکمال‌میل زندگی مجللی را پشت سر بگذارد و با خشم ظالمان مقابل شود. او به شکل خستگی‌ناپذیر با نوشتن صدها اعلامیة مطبوعاتی، نگاشتن ده‌ها ستون، سخنرانی در ده‌ها کنفرانس مطبوعاتی، سمینارها و کنفرانس‌ها و ملاقات با هزاران نفر از افراد پرنفوذ، خیانت‌های حکام نسبت به اسلام و مسلمانان و غلامی آن‌ها در برابر امریکا و غرب را افشاء کرد. در دوره مبارزه‌اش او به سرتاسر پاکستان سفر کرد تا مردم را در مورد فرضیت اقامة مجدد دولت خلافت و جزئیات ساختار آن آگاهی و دعوت دهد. او در طول مبارزات سیاسی و فکری خود بارها دستگیر و زندانی شد و به سرکشی و شجاعت در برابر نظام طاغوتی دموکراسی - سرمایه‌داری شهرت داشت. 

این به‌مثل روشنایی روز روشن است که حزب‌التحریر با وجود سرکوب شدید از سوی رژیم پاکستان نه مبارزه خود را ترک گفته و نه هم سرعت این مبارزه کند و بطی شده؛ در عوض، نفوذ حزب‌التحریر الحمدلله به طور عام در میان مسلمانان و به طور خاص در صفوف نیروهای مسلح افزایش‌یافته است. در حقیقت امر، مسلمانان و بخصوص آن عده‌ای‌شان که در راه دین الله سبحانه‌وتعالی و رسول او صلی‌الله علیه و سلم دچار سختی و مشقت‌‌ها می‌شوند، صادق‌ترین‌ها بوده و شایسته رهبری هستند. از الله سبحانه‌وتعالی می‌خواهیم که به‌مثل حضرت یوسف علیه‌السلام، نوید بت را نیز از سیاه‌چال‌های زندان ظالمان نجات دهد و او را در حکمروایی توسط آنچه که نازل نموده، گرامی بدارد. الهی آمین یا رب. 


وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ
ترجمه: كساني كه ستم مي‌كنند خواهند دانست كه بازگشتشان به كجا و سرنوشتشان چگونه است. (الشعرا: ۲۲۷)




   تاریخ: 05/16/2022 

fb
عبدالبصیر الفت

از الله سبحانه‌وتعالی می‌خواهیم که به‌مثل حضرت یوسف علیه‌السلام، نوید بت را نیز از سیاه‌چال‌های زندان ظالمان نجات دهد و او را در حکمروایی توسط آنچه که نازل نموده، گرامی بدارد. الهی آمین یا رب.

   ارسال نظر