یک قرن ذِلت؛ مسؤولیت جوانان مسلمان چیست؟!
02/23/2021 | امرالله ادیب

Print



داستانِ ذِلتِ امت اسلامی صد ساله می‌شود. در این یک قرن بدبختی و زندگی زیر سایه‌ی نظام‌های بشری و سلطه‌ی استعمارگران کافر، امت اسلامی در محنت و رنجی قرار دارد که بالاتر از آن جهان شاهدش نبوده‌است. تاریخ گواهی می‌دهد که در این صد سال نبود وحدت فکری و سیاسی مسلمانان زیر چتر دولت خلافت امت اسلامی، این امت به مصیبت‌های بزرگی دچار شده که بیان آن قلب هر وجدان بیدار را تکه و پاره می‌کند.
امروز ما نیازمند یک تغییر بنیادی و انقلاب بزرگ هستیم تا ریشه‌های این ذلت و بدبختی را از بنیاد برکند و شکوه و عظمت گذشته‌ی ما را برگرداند. بشر در طول تاریخ شاهد انقلاب‌ها، تغییرات و تحولات بزرگی بوده که در آن جوانان منحیث عنصر فعال جامعه نقش محوری داشته‌اند. انقلاب‌های بزرگ به همتِ جوانان به کامیابی رسیده و این قشر فعال جامعه نقش اساسی را در دگرگونی تاریخ ایفا کرده‌اند .پایه‌های تمدن اسلامی با فداکاری‌ها و قربانی‌های جوانانِ مسلمان بنا شده و این جوانان باعَزم امت بودند که با خون خود ریشه‌های دولت اسلامی را تغذیه کردند تا بشر قرن‌ها زیر سایه‌ی قوانین الهی به آرامی نَفس بکشند.
زمانی‌که استکبارِ ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها علیه دعوت اسلامی جان و مال مومنان را تهدید می‌کرد، این "ابن ارقم" بود که با ۱۲ سال عمر خود تمام آن تهدیدها را به جان خرید و خانه‌ی خویش را مَقر دعوت اسلامی قرار داد. هنگامی‌که کفار برای خاموش نمودن دعوت رسول الله صلی الله علیه وسلم اقدام کردند، این "بلال" بود که زیر ریگ‌های سوزانِ جزیره‌ی عرب شکنجه شد؛ ولی استقامت پیشه کرد و در مقابل ظلم کفار با صدای احد احد، کور دلان مکه را به حیرت آورد. عبدالله ابن مسعود ۱۶ سال عمر داشت و با قبول تمام تهدیدها، سوره‌ی الرحمن را با صدای بلند تلاوت کرد تا شعله‌های انقلاب اسلامی ریشه‌‌های رژیم طاغوتی آن عصر را بسوزاند.
روزگاری که مردم قسطنطنیه زیر وحشت صلیبی‌ها به تنگ آمدند، "سلطان محمد فاتح" ۲۱ ساله برای متحقق کردن بشارتِ رسول الله صلی الله علیه وسلم اقدام کرد تا مردم آن شهر را از زیر سلطه‌ی صلیبی‌ها نجات دهد.
فداکاری و قربانی‌های اصحاب و سایر قهرمانان اسلام بود که امروز قلب‌های ما با نور اسلام درخشان است. اما با سال‌ها پیروزی در معرکه‌های نبرد در مقابل کفار، امروز در نبود حاکمیت اسلام غرب با ارزش‌های پوسیده‌ی چون سرمایه‌داری و نظم دولت-ملت بر جهان حکمروایی نموده و بشریت را به پرتگاه نابودی سَوق داده‌است. اما کفار مستکبر در تلاش خاموش ساختن آتش بیداری در قلوب مسلمانان است تا بزرگترین تهدید علیه خود که همانا بازگشت نظام خلافت و ارزش های نجات بخش اسلام در جهان است را مهار نماید. امروز یگانه تهدید بزرگ برای غرب بیداری اسلامی می‌باشد و برای مهار بیداری نسل جوان امت اسلامی، غرب برنامه‌ها و استراتیژی‌های بزرگی را طرح کرده تا از طریق آن از ظهور دوباره‌ی مسلمانان منحیث ابرقدرت بی‌رقیب در سیاست جهانی جلوگیری کند.
دشمنان اسلام با برنامه‌‌های سیکولارسازی، جوانان امت را از طریق کنفرانس‌ها، سیمینارها، تغییر نصاب درسی به اساس ارزش‌های دموکراتیک و فراهم‌سازی بورسیه‌های تحصیلی برای جذب جوانان به هدف تغییر سبک زندگی، مفکوره و اهداف آن‌ها به اساس ارزش‌های سیکولار می‌خواهند تا نسل آینده‌ساز امت اسلامی را مطابق افکار و عقاید خود تثقیف نمایند تا از یک‌سو این نسل جوان امت حافظ منافع غربی در کشورهای اسلامی باشند و از سوی دیگر علیه استعمار آن‌ها سکوت اختیار نمایند.
پس ای نسلِ ایجادگر تغییر، بدانید که امت اسلامی صد سال است زیر حاکمیت اشغالگرایانه‌ی غرب به بردگی گرفته شده، میلیون‌ها مسلمان در این یک قرن ذلت توسط آن‌ها با بهانه‌های متفاوتی سلاخی شده‌اند. پس زیبنده نیست که میراث داران سلطان محمد فاتح، صلاح الدین ایوبی و صدها قهرمانان دیگر اسلام در مقابل حاکمیت و قُلدری کفار استعمارگر سکوت کنند. آن‌ها می‌خواهند آتش انقلاب و انگیزه‌‌های تغییر بنیادی را با برچسپ‌های تروریست و افراط‌گرا در قلب‌های تان خاموش کنند تا با این القاب از تلاش شما برای بازگشت نظام اسلام جلوگیری کرده و حاکمیت استعماری خود را در جهان اسلام تداوم بخشند.
ای سرمایه‌های امت، مسؤولیت خود را در این وضعیت درک کنید و در مقابل پلان‌های شیطانی غرب و سایر دشمنان اسلام سکوت نکنید و برای تغییر بنیادی در جهان اسلام تلاش نموده به اصل خود که همانا اسلام و ارزش‌های نجات بخش آن است، چنگ بزنید و برای وحدت فکری و سیاسی مسلمانان زیر چتر یک دولت اسلامی و آزادسازی سرزمین‌های اسلامی از چنگ اشغال‌گران مبارزه‌ی فکری و سیاسی کنید. تا با احیای خلافت اسلامی وعده‌ی الله سبحانه و تعالی و بشارت رسول الله صلی الله علیه وسلم تحقق بخشیده‌شده و مسؤولیت ایمانی خویش را که همانا تلاش برای احیای عزت گمشده‌ی امت اسلامی‌است، به انجام برسانید. بدون شک که با بازگشت خلافت اسلامی سرزمین‌های اشغال شده‌ی مسلمانان  آزاد خواهد شد و مسلمانان دوباره فاتح معرکه‌های نبرد با طاغوت‌های عصر خواهند بود. پس با مبارزین احیای خلافت همرا شده و خلافت را برپا کنید تا در سایه‌ی این نظام امت اسلامی و تمام بشریت بسوی رستگاری دنیا و آخرت رهبری شود.




   تاریخ: 01/23/2022 

fb

الله ج شما را در امان خود داشته باشد و اجر این زحمات تان را در کتاب اعمال تان بنویسد. بیدون شک مشکل اصلی همین است که نسل تغیر آور (جوانان ) مسئولیت خود را فراموش کردن و شیطا دنیا را در مقابل چشمان جوانان امت اسلامی زیبا جلوه داده این قشر انقلابی را مصروف هوس های بی جای که هرگز به آن نمی رسد کرده است از الله ج میخواهم که ما نسل جوان را بیداری فکری نصیب نماید تا مسئولیت خود را درک نموده در راه تحقق آن گام های مان را مستحکم بگذاریم تا شیطا ،هوای نفس و مله ها مانع ما شده نتواند.

   ارسال نظر